دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 441 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 135 |
مقدمه
در فضای کاری پر شتاب و غیرقابل پیش بینی امروز،کارکنان خواستار آزادی عمل بیشتری هستند و از نظام های کاری و پاداش خود تاثیر گذاری و چالش انگیزی بیشتری را انتظار دارند تا خلاقیت و شیوه های نوین کاری آنها مورد حمایت و تشویق قرار گیرد. اینک دیگر بسیاری از نظام های منابع انسانی و مدیریت معمول ، مناسب به نظر نمیرسند و الگوهای قدیمی نامربوط تلقی میشوند.طی دهه های اخیر، بسیاری از سازمان ها دریافته اند که در عمل ، فاقد نظام ارزشیابی عملکردی که بتوان از طریق آن اولویت ها و اهداف خود را به افراد انتقال داد و پیشرفت های آن ها را پی گرفت هستند .
بررسی فعالیت های مدیریت عملکرد حاکی از آن است که در رویکرد سنتی مدیریت عملکرد، هر تقصیر و قصوری با تنبیه مواجه است،اگرچه هدف از بازبینی و ارزشیابی عملکرد کارکنان نه تنبیه آنان بلکه افزایش کارایی آنان بوده است.در واقع ، اقدامات معمول و سنتی مدیریت عملکرد از کمک موثر به تحقق هدف ارتقای کارایی کارکنان ناتوان است و قادر به پرورش کارکنانی ملزم و متعهد به اهداف سازمان نخواهد بود. اگرچه مدیریت عملکرد ،مفهوم جدیدی به حساب می آید،ارزشیابی عملکرد طی چند دهه گذشته از جمله تحسین برانگیزترین و بحث آفرین ترین خدمات پرسنلی و فعالیت های مدیریتی بوده و موضوع تحقیقات گسترده قرار گرفته است. ارزشیابی کارکنان یکی از موثرترین ابزارهای کارآمدی، توانمندسازی و بهسازی نیروی انسانی است.ارزشیابی ابزاری است که سازمانها و کارکنان را در تامین این نیازها کمک میکند.اگر این ابزارها به خوبی طراحی گردد و به نحو صحیح مورد استفاده قرار گیرد وسیله مناسبی برای تشویق ،آموزش ،بهسازی و بعضا تنبیه کارکنان خواهد بود.اجرای طرح ارزشیابی یکی از بهترین تدابیر در ایجاد روابط حسنه و تفاهم بین مدیران ،کارفرمایان و کارگران در کلیه واحدهای کوچک وبزرگ دولتی و صنعتی به شمار میرود.
نظام ارزشیابی کار کارکنان مجموعه مقررات ،وظایف و کوششهایی است که موجب روابط و مناسبات عادلانه در محیط اداری و کاری بوده و باعث رشد و تعالی فکری کارکنان میشود.
عنوان صفحه
فصل اول: کلیات
1-1- بیان مسئله. 2
1-2- اهمیت پژوهش. 4
1-2-1- اهمیت نظری. 4
1-2-2- اهمیت کاربردی. 6
1-3- اهداف پژوهش. 6
1-4- سوال اصلی تحقیق. 6
1-5- سوالات فرعی تحقیق. 6
1-6- فرضیات تحقیق. 7
1-7- مدل تحلیلی تحقیق (اولیه). 7
1-8- تعاریف نظری. 8
1-9- تعاریف عملیاتی. 11
1-10- طرح پژوهش و روش جمع آوری وتجزیه وتحلیل اطلاعات. 12
1-11- مدل فرآیندی تحقیق. 13
فصل دوم: بررسی و پیشینه تحقیق
2-1- مقدمه. 15
2-2- مباحث نظری. 17
2-2- مباحث پژوهشی. 59
2-2-1- پژوهشهای داخل کشور. 59
2-2-2- پژوهشهای خارج کشور. 64
فصل سوم: روش تحقیق
مقدمه. 68
3-1- روش تحقیق. 68
3-2- جامعه آماری و حجم نمونه. 68
3-3- ابزار جمع آوری اطلاعات. 70
3-3-1-روش تنظیم پرسشنامه .. 70
3-3-1-1-روایی پرسشنامه. 75
3-3-1-2- پایایی پرسشنامه. 75
3-4- روش تجزیه و تحلیل آماری اطلاعات. 76
فصل پنجم: نتیجهگیری وپیشنهادات
1-5- مقدمه. 102
2-5- یافتههای تحقیق. 102
3-5- پیشنهادات. 105
فهرست منابع.......................................... 109
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار 1-1 : کاربردهای ارزیابی عملکرد. 5
نمودار 2-1 ارزیابی مستقیم عملکرد. 29
نمودار2-2 ارزیابی غیر مستقیم کار. 30
نمودار2-3 مهارتهای محوری مدیریت عملکرد. 36
نمودار2-4 فرایندها و مراحل ارزشیابی عملکرد کارکنان. 40
نمودار 1-1 نمودار دایره ای درصد پاسخ دهندگان بر حسب جنسیت. 79
نمودار 1-2 نمودار دایره ای و نمودار ستونی درصد پاسخ دهندگان بر حسب میزان تحصیلات. 82
نمودار 1-3 نمودار دایره ای و نمودار ستونی درصد پاسخ دهندگان بر حسب میزان سنوات خدمتی. 85
نمودار 1-4 نمودار دایره ای و نمودار ستونی درصد پاسخ دهندگان بر حسب میزان سنوات سازمانی. 88
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول2-1 مقایسه نگرش های قدیم و جدید. 38
جدول2-2 نمونه ای از فرم ارزشیابی به روش چک لیست. 50
جدول2-3 مباحث نظری. 58
جدول2-4 خلاصه پژوهشهای داخلی. 63
جدول2-5 خلاصه پژوهشهای خارجی. 66
جدول 1-1شاخص های آماری درمورد جنسیت کارکنان. 78
جدول 1-2 جدول فراوانی ساده درمورد جنسیت کارکنان. 79
جدول 1-3 شاخص های آماری در مورد میزان تحصیلات پاسخ دهندگان. 80
جدول 1-4 جدول فراوانی ساده ی درمورد میزان تحصیلات پاسخ دهندگان 81
جدول 1-5 شاخص های آماری در مورد سنوات خدمتی پاسخ دهندگان. 83
جدول 1-6 جدول فراوانی ساده ی درموردسنوات خدمتی پاسخ دهندگان 84
جدول 1-6 شاخص های آماری در مورد سنوات سازمانی پاسخ دهندگان 86
جدول 1-7 جدول فراوانی ساده ی درموردسنوات سازمانی پاسخ دهندگان 87
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 28 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 5 |
معنای خوش اخلاقی
در کتابهای اخلاقی؛ برای حُسن خلق و خوش اخلاقی دو معنا بیان شده است:
یک. اتصاف به فضایل اخلاقی و تحصیل مجموعه کمالات و خصلتهای پسندیدهای که انسان در مسیر خودسازی و پرورش نفس، خود را به آنها میآراید
دسته بندی | علوم اجتماعی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 80 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 115 |
چکیده :
این تحقیق که بعنوان پروژه تخصصی و تحقیق جهت ارائه به دانشکده جنایی دانشگاه علوم انتظامی امین
در بوجود آمدن آن یک علت وجود ندارد، بطور کلی عوامل مختلفی از جمله خانواده، فقر، مادی فرهنگی، اجتماعی، بیکاری، مهاجرت، رشد جمعیت و غیره در آن تأثیر گذار است پس چندین عامل به هم گره خورده موجب بروز سرقت میشود گاهی عوامل مختلف میتوانند نوعی رفتار را باعث شوند و گاهی نیز انواع مختلفی از رفتارها میتوانند از عوامل مشابهی ناشی گردند.
مسأله سرقت از طرفی نتیجه تناقص شرائط، آگاهی اخلاقی و از طرف دیگر نتیجه تناقص استانداردهای زندگی و الگوهای افراد، عملکرد و عضویت اجتماعی است از این رو یکی از عمیقترین مسائل قرن حاضر موضوع سرقت است. و بایستی با ارائه روشهای مناسب در جهت پیشگیری با آن مقابله کرد.
سرقت، از جمله جرایمی است که امنیت جامعه را به مخاطره میاندازد و بسته به نوع آن از حساسیتهای ویژهای برخوردار میباشد، در جوامع متمدن کنونی سرقت و شیوههای آن متحول گردیده و انواع جدیدی از سرقت نیز پدیدار شده است. این تحقیق که جهت بررسی علل و عوامل موثر بر سرقت به منظور ارائه راهکارهای مناسب جهت پیشگیری و مبارزه با سرقت در استان یزد به عمل آمده است، سعی دارد عواملی که موجب بروز سرقت در استان بویژه در شهر ایلام میگردد را بررسی نماید.
با توجه به این تحقیق نتایج ذیل حاصل گردیده است :
1- از کل سارقین 4/41 درصد، اعتیاد را علت اصلی اقدام به سرقت خود بیان نمودهاند.
2- 8/55 درصد از سارقین، بومی استان ایلام بودند.
3- از کل سارقین 7/30 درصد سرقت منزل و 7/30 درصد سرقت مغازه انجام داده بودند.
4- از کل سارقین 39 درصد به میزان خیلی زیاد اطمینان داشتهاند که بعد از سرقت شناسایی و دستگیر نخواهند شد.
5- از کل سارقین 8/64 درصد به میزان خیلی زیاد و زیاد مصمم هستند که بعد ازآزادی دست به سرقت نزنند.
6- 34/60 درصد سارقان بومی علت سرقت خود را اعتیاد به مواد مخدر عنوان نمودهاند. (معتاد بودند).
7- 23/13 درصد سارقان غیر بومی، علت سرقت خود را اعتیاد به مواد مخدر عنوان نموده اند. (معتاد بودند).
8- با افزایش تحصیلات، ارتکاب به سرقت کاهش مییابد.
9- غیر بومی بودن در ارتکاب به سرقت موثر نمیباشد.
10- بین سابقه کیفری پدر و ارتکاب به سرقت رابطه معناداری وجود ندارد.
11- اعتیاد در ارتکاب به سرقت موثر است.
رفع معضل بیکاری، اعتیاد فقر مادی و فرهنگی از جمله مهمترین راهکارهای مبارزه با سرقت میباشند.
دسته بندی | الکترونیک و مخابرات |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 49 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 7 |
دکلهای مخابراتی دکلهایی هستند که برای مقاصد مخابراتی از قبیل نصب دیشهای ماکروویو، آنتنهای رادیو، آنتنهای موبایل، آنتنهای بیسیم و... استفاده میشود
دسته بندی | الکترونیک و مخابرات |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 2100 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 88 |
فهرست مطالب
فصل اول : پیش نیازهای ریاضی و تعاریف ...................................................................................................................... 1
1-1 مقدمه ............................................................................................................................................................................... 2
1-2 تعا ریف ............................................................................................................................................................................ 3
1-2-1 تابع همبستگی متقابل برای سیگنالهای پریودیک .......................................................................................... 3
1-2-2 تابع خود همبستگی برای سیگنالهای پریودیک .............................................................................................. 4
1-2-3 خواص توابع همبستگی پریودیک گسسته ....................................................................................................... 5
1-3 نامساوی ولچ ................................................................................................................................................................... 6
1-4 نامساوی سید لینکوف ................................................................................................................................................. 6
1-5 تابع همبستگی غیر پریودیک گسسته .................................................................................................................... 7
فصل دوم : معرفی کدهای ماکزیمال و گلد و کازامی ................................................................................................... 8
2-1 مقدمه .............................................................................................................................................................................. 9
2-2 تعریف ........................................................................................................................................................................... 10
2-3 دنبالههای کلاسیک ................................................................................................................................................... 10
2-3-1 دنبالههایی با طول ماکزیمال .............................................................................................................................. 10
2-3-2 خواص دنبالههای ماکزیمال ................................................................................................................................ 11
2-4 انواع تکنیکهای باند وسیع ....................................................................................................................................... 13
2-4-1 روش دنباله مستقیم (DS) ................................................................................................................................ 13
2-5 کدPN ......................................................................................................................................................................... 14
2-5-1 دنباله PN و پس خور ثبات انتقالی ................................................................................................................. 15
2-5-2 مجموعه دنبالههای ماکزیمال دارای همبستگی ناچیز ................................................................................. 16
2-5-3 بزرگترین مجموعه به هم پیوسته از دنبالههای ماکزیمال .......................................................................... 17
2-6 دنباله گلد ..................................................................................................................................................................... 19
2-7 مجموعه کوچک رشتههای کازامی ........................................................................................................................ 20
2-8 مجموعه بزرگ رشتههای کازامی ........................................................................................................................... 21
فصل سوم : نحوهی تولید کدهای ماکزیمال و گلد و کازامی ................................................................................... 22
3-1 تولید کد ماکزیمال .................................................................................................................................................... 23
3-2 تولید کد گلد .............................................................................................................................................................. 28
3-3 تولید کد کازامی ........................................................................................................................................................ 32
فصل چهارم : مروری بر سیستمهای دستیابی چندگانه تقسیم کد ...................................................................... 36
4-1 مقدمه ........................................................................................................................................................................... 37
4-2 سیستمهای دستیابی چندگانه تقسیم کد ......................................................................................................... 38
4-3 مزایای سیستمهای دستیابی چندگانه تقسیم کد ........................................................................................... 40
4-4 نگاهی به مخابرات سیار .......................................................................................................................................... 41
4-5 طریقهی مدولاسیون ................................................................................................................................................ 46
4-6 پدیده دور- نزدیک ................................................................................................................................................... 46
4-7 استفاده از شکل موجهای مناسب CDMA ...................................................................................................... 49
4-8 بررسی مسالهی تداخل بین کاربران ................................................................................................................... 49
فصل پنجم : مراحل و نتایج شبیه سازی ................................................................................................................... 50
5-1 مقدمه ......................................................................................................................................................................... 51
5-2 بررسی کد ماکزیمال در شبیه سازی ................................................................................................................ 52
5-3 بررسی کد گلد در شبیه سازی .......................................................................................................................... 57
5-4 بررسی کد کازامی در شبیه سازی .................................................................................................................... 62
5-5 عملکرد خطای بیت ............................................................................................................................................... 66
دسته بندی | مکانیک |
فرمت فایل | rar |
حجم فایل | 19594 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 4 |
این محصول طراحی لگو هواپیمایی است که در نرم افزار سالیدورک مدل شده است
دسته بندی | علوم اجتماعی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 400 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 200 |
چکیده
سینما از طریق فیلم به نحوی جامعه ی اطراف خود را به تصویر میکشد و در واقع گرایش های روحی، روانی، و ضمیر ناخود آگاه جمعی را منعکس میسازد.
در پیشرفت جوامع، اخلاق پا به پای جامعه پیش آمده که گاه تضادی میان آن دو متصور میشود در حالی که هر دو مکمل یکدیگر برای اصلاح جامعه اند.
این پژوهش با عنوان تحلیل و بررسی آثار سینمایی اصغر فرهادی با رویکرد به اخلاق با هدف وجود وچگونگی معیارهای اخلاقی، در پنج اثرشهر زیبا، جدایی نادر از سیمین، رقص در غبار، چهارشنبه سوری، درباره ی الی مورد بررسی قرار گرفته است.
برای تحلیل محتوای فیلمهای مذکور از روش تحلیل محتوای کیفی ودو تکنیک مقوله ای و ارزیابی استفاده شد.
نتیجه: فیلمهای مذکور حاوی انواع معیار اخلاقی است اما معیارهای اخلاق در هر فیلم ، معنا و جایگاه خاصی دارد که نمی توان گفت این معیار اخلاقی خوب است یا بد .بطور کلی روش استفاده از اخلا قیات به گونه ایی است که میتوان همه را جزء اخلاقیات دو گانه بکار برد،یعنی نمیتوان به طور قطع گفت خوب است یا بد.
کلید واژه: اخلاقیات، سینما، اصفر فرهادی، دروغ، تهمت ،شک
دسته بندی | معماری |
فرمت فایل | rar |
حجم فایل | 28666 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 4 |
این محصول طراحی ویلا با نرم افزار اسکچ آپ می باشد که نمایی از آن را در تصویر مشاهده می کنید
دسته بندی | تربیت بدنی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 278 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 75 |
چکیده
هدف پژوهش حاضر، تحلیل گردشگری ورزشی در شهر اصفهان بر اساس مدل SWOT از دیدگاه کارشناسان بود. نوع پژوهش توصیفی بود که به روش پیمایشی انجام شد. جامعه آماری پژوهش کلیه صاحبنظران در زمینه گردشگری ورزشی در شهر اصفهان شامل اساتید دانشگاه، کارشناسان تربیت بدنی، کارشناسان گردشگری و لیدرهای تورهای گردشگری بود. در این پژوهش کل جامعه آماری شامل 84 نفر به عنوان نمونه انتخاب شد. ابزار اندازه گیری پرسشنامه 50 سؤالی محقق ساخته بود که عوامل تأثیر گذار بر گردشگری ورزشی را در 5 شاخص اقتصادی و بازاریابی، اجتماعی و فرهنگی، جاذبه های گردشگری، تجهیزات و تسهیلات و رویدادهای ورزشی، و خدمات و حمل و نقل، و در قالب 4 مؤلفه نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها مورد مطالعه قرار داد. اعتبار پرسشنامه بر اساس ضریب کندال 83/0 و پایایی آن از طریق ضریب آلفای کرونباخ 89/0 بدست آمد. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از روش های آمار توصیفی شامل فراوانی، درصد، میانگین و انحراف معیار و آمار استنباطی شامل آزمون t تک متغیره، آزمون فریدمن و آزمون تحلیل واریانس چند متغیره استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد از دیدگاه افراد مورد مطالعه، وجود ابنیه تاریخی و آثار باستانی مهم ترین نقطه قوت، عدم انجام بازاریابی به کمک متخصصین و تکنولوژی روز مهم ترین نقطه ضعف، قرار گرفتن اصفهان از لحاظ جغرافیایی در مرکز کشور مهم ترین فرصت و ضعف در ناوگان حمل و نقل ریلی مهم ترین تهدید در زمینه گردشگری ورزشی در شهر اصفهان می باشد. F مشاهده شده در سطح 05/0 P تفاوت معناداری را بین دیدگاه گروه های مختلف کارشناسان در خصوص نقاط قوت، نقاط ضعف و تهدیدهای گردشگری ورزشی در شهر اصفهان نشان نداد و تنها در خصوص فرصت ها بین آنها تفاوت معناداری قابل مشاهده بود. همچنین در اولویت بندی شاخص ها، شاخص جاذبه های گردشگری مؤثرتر از سایر شاخص ها در زمینه گردشگری ورزشی در شهر اصفهان شناخته شد.
واژگان کلیدی: گردشگری، گردشگری ورزشی، شهر اصفهان، مدل SWOT.
فایل دانلودی فاقد منابع می باشد.
دسته بندی | علوم اجتماعی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 259 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 121 |
چکیده
هدف پژوهش حاضر مقایسه محتوی کتابهای علوم پایه اول آموزش و پرورش ایران و فنلاند بر اساس روش بررسی تصاویر و نمودارها می باشد جامعه آماری تحقیق کتابهای علوم پایه اول کشور ایران و فنلاند می باشد نوع پژوهش توصیفی از نوع علی – مقایسه ای است فرضیه های تحقیق عبارتند از تصاویر کتاب علوم پایه اول ، توانایی فکر کردن دانش آموزان را افزایش می دهد
چکیده:
هدف پژوهش حاضر مقایسه محتوی کتابهای علوم پایه اول آموزش و پرورش ایران و فنلاند بر اساس روش بررسی تصاویر و نمودارها می باشد . جامعه آماری تحقیق کتابهای علوم پایه اول کشور ایران و فنلاند می باشد . نوع پژوهش توصیفی از نوع علی – مقایسه ای است . فرضیه های تحقیق عبارتند از تصاویر کتاب علوم پایه اول ، توانایی فکر کردن دانش آموزان را افزایش می دهد . و فرضیه دوم تصاویر کتاب علوم پایه اول فنلاند توانایی فکر کردن دانش آموزان را افزایش می دهد .
اهم نتایج به قرار زیر است :
1- کتاب علوم پایه اول ایران توانایی فکر کردن دانش آموزان را افزایش می دهد (66/0 )
2- کتاب علوم پایه اول فنلاند توانایی فکر کردن دانش آموزان را افزایش می دهد ( 7/0)
کلید واژگان : تحلیل محتوا ، تصاویر ، نمودارها
فهرست مطالب
فصل اول : طرح مسئله ...............................................................................................................................................
مقدمه ......................................................................................................................................................................
بیان مسئله .................................................................................................................................................................
ضرورت و اهمیت تحقیق............................................................................................................................................
فرضیه های تحقیق.....................................................................................................................................................
اهداف تحقیق...........................................................................................................................................................
فصل دوم : پیشنه تحقیق..............................................................................................................................................
مقدمه ......................................................................................................................................................................
مبانی نظری تحقیق.....................................................................................................................................................
روند تاریخی تکامل روش تحلیل محتوا ......................................................................................................................
مراحل تحلیل محتوا ..................................................................................................................................................
ارزیابی سطح خوانایی متون .......................................................................................................................................
روشهای تحلیل محتوا ................................................................................................................................................
سازماندهی تحلیل محتوا ............................................................................................................................................
انواع روشهای شمارش...............................................................................................................................................
فصل سوم : روش انجام پژوهش.................................................................................................................................
مقدمه ......................................................................................................................................................................
منبع تحلیل................................................................................................................................................................
تجزیه و تحلیل بر اساس روش بررسی تصاویر و نمودارها ..............................................................................................
انواع روشهای تحلیل محتوا ........................................................................................................................................
جامعه تحقیق ............................................................................................................................................................
نمونه و روش نمونه گیری...........................................................................................................................................
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل یافته ها...........................................................................................................................
مقدمه ......................................................................................................................................................................
تجزیه و تحلیل داده ها ...............................................................................................................................................
یافته های توصیفی......................................................................................................................................................
فهرست جداول و نمودارها.........................................................................................................................................
فصل پنجم :..............................................................................................................................................................
بحث و نتیجه گیری و پیشنهادات.................................................................................................................................
مقدمه : ...............................................................................................................................................................
یافته های توصیفی .....................................................................................................................................................
نتیجه گیری در مورد فرضیات ....................................................................................................................................
پیشنهادات ................................................................................................................................................................
منابع