فروشگاه فایل شیک

دانلود پایان نامه|پروژه|مقاله|تحقیق|پژوهش|جزوه دانشجویی|نمونه سوالات استخدامی ها و ........

فروشگاه فایل شیک

دانلود پایان نامه|پروژه|مقاله|تحقیق|پژوهش|جزوه دانشجویی|نمونه سوالات استخدامی ها و ........

دانلود دانلود پاورپوینت مرحله مقایسه در مدیریت استراتژیک

عنوان دانلود پاورپوینت مرحله مقایسه در مدیریت استراتژیک دسته مدیریت (مدیریت استراتژیک) مدیریت استراتژیک پیشرفته فرمت پاورپوینت تعداد اسلاید 81 اسلاید این فایل با فرمت پاورپوینت در 81 اسلاید با عنوان مرحله مقایسه در مدیریت استراتژیک بصورت بسیار زیبا طراحی شده که میتواند به عنوان کار ارائه کلاسی درس مدیریت استراتژیک و مدیریت استراتژیک پیشرفته م
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 953 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 81
دانلود پاورپوینت مرحله مقایسه در مدیریت استراتژیک

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت مرحله مقایسه در مدیریت استراتژیک

دسته: مدیریت (مدیریت استراتژیک)- مدیریت استراتژیک پیشرفته

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 81 اسلاید

این فایل با فرمت پاورپوینت در 81 اسلاید با عنوان "مرحله مقایسه در مدیریت استراتژیک" بصورت بسیار زیبا طراحی شده که میتواند به عنوان کار ارائه کلاسی درس مدیریت استراتژیک و مدیریت استراتژیک پیشرفته مورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

چارچوب جامع تدوین استراتژی(CFSF)

چارچوب مباحث مرحله مقایسه

تعریف استراتژی

بررسی استراتژی ها

انتخاب استراتژی ها

اولویت بندی استراتژی ها

سطح بندی استراتژی ها

استراتژی های سطح سازمان

استراتژی های سطح کسب و کار

استراتژی های سطح وظیفه

ویژگیهای تصمیمات استراتژیک در سطوح مختلف

تقسیم بندی استراتژی ها در سطوح مختلف

استراتژی های سطح کل سازمان / شرکت

استراتژی هدایتی

استراتژی های پرتفولیو: تجزیه و تحلیل پرتفولیو

استراتژی های سرپرستی

استراتژی اقیانوس آبی

استراتژی های سطح کسب و کار

استراتژی های مشارکتی

استراتژی کنسرسیوم خدمات متقابل

سرمایه گذاری مشترک

توافق بر سر اعطای امتیاز

مشارکت زنجیره ارزش

استراتژی های رقابتی

استراتژی هزینه کم‌تر

استراتژی تمایز

استراتژی تمرکز

تمرکز بر تمایز

تمرکز بر هزینه

استراتژی های توسعه

نفوذ در بازار

توسعه بازار

توسعه محصول

استراتژی های سطح وظیفه ای

استراتژی‌های بازاریابی

استراتژی‌های مالی

استراتژی‌های تأمین منابع انسانی (بامبرگر و مشولم )

استراتژی‌های سیستم های اطلاعاتی

گونه های مختلف استراتژیک

سازگاری الگوهای استراتژیک با مبانی منطقی گونه های استراتژیک

تجزیه و تحلیل سوات (swot)

8 مرحله ساخت ماتریس سوات

چهار دسته اصلی استراتژی های ممکن

تجزیه و تحلیل داخلی و خارجی

تحلیل جایگاه شرکت ...

اتخاذ استراتژی ها متناسب با جایگاه شرکت

تجزیه و تحلیل داخلی و خارجی

ماتریس بررسی عوامل (SWOT) شرکت ...

ماتریس بررسی عوامل (SWOT) شرکت ...

تحلیل جایگاه شرکت ...

نکته در ارتباط با ماتریس داخلی و خارجی

ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک(SPACE)

ماتریس ارزیابی موفقیت و اقدام استراتژیک

ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک SPACE (رو ، ماسون و دیکل)

گروه مشاوران بستن(BCG)

ماتریس استراتژی اصلی (GSM)


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود پروژه مالی یک شرکت

امور مالی ومعاملاتی دانشکده علوم پزشکی که منبعد موسسه نامیده می شود براساس این آئین نامه انجام خواهد شد
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل doc
حجم فایل 193 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 102
پروژه مالی یک شرکت

فروشنده فایل

کد کاربری 1024

پروژه مالی یک شرکت

مقدمه :

اولین جلسه هیئت امنای مرکزی دانشگاههای علوم پزشکی درساعت 8 صبح روز یکشنبه 11/1/70 به ریاست جناب آقای دکتر ملک زاده وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی وبا حضور جناب آقای زنجانی رئیس محترم سازمان برنامه وبودجه واعضاء منتخب جناب آقای دکتر نور بخش جناب آقای دکر ایرج فاضل جناب آقای دکتر عباس شفیعی ، جناب آقای دکتر زالی وروسای دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور تشکیل شد . دراین جلسه پیش نویس آئین نامه امور مالی ومعاملاتی دانشگاههای علوم پزشکی دانشکده های علوم پزشکی وموسسات تحقیقاتی که توسط معاونت محترم اداری ومالی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تهیه وقبلا در اختیار کلیه اعضای محترم هیئت امنای مرکزی گذاشته شده بود با اصلاحاتی بشرح پیوست بتصویب رسید .

دومین دستور جلسه مربوطه به نحوه اداره واحد های بهداشتی – درمانی بود که مصوب شد آئین نامه پیشنهادی وزارت بهداش درمان و آموزش پزشکی به هیئت محترم وزیران پس از تصویب جهت اجرا به دانشگاهها ودانشکده‌های علوم پزشکی کشور ابلاغ گردد .

در این جلسه تصویب شد که مجموعه قوانین و مقررات آموزشی مربوط به

اعضاهیئت علمی دانشگاه ههای علوم پزشکی مصوب هیئت محترم 3 نفره جانشین هیئت امناوهمچین هیئت های امنای قبلی که توسط حوزه معاونت محترم آموزشی تهیه ودر اختیار اعضای محترم وهیئت امنای مرکزی قرار داده شده است با تصویب هر گونه مصوبه جدید توسط هیئت امنای مرکزی ملاک عمل کلیه دانشگاهها ودانشکده های علوم پزشکی قرار گیرد .

در ادامه جلسه مصوب شده که بودجه تفضیلی هر دانشگاه با حضور معاونت مالی واداری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی جناب آ”قای دکتر نور بالا ونماینده سازمان برنامه وبودجه جناب آقای کبیری و نماینده دانشگاه مربوط بررسی ومصوبات این هئیت سه نفره بمنزله مصوبه هیئت امنای مرکزی تلقی گردد ضمنا در این جلسه پیشنهاد دانشکده علوم پزشکی بوشهر درمورد فوق العاده جذب وفوق العاده بدی آب وهوای اعضا هیئت علمی مطرح ومصوب شد مشابه بندر عباس عمل گردد .

فصل اول – کلیات

ماده 1- امور مالی ومعاملاتی دانشکده علوم پزشکی که منبعد موسسه نامیده می شود براساس این آئین نامه انجام خواهد شد .

ماده 2- موسسه شامل ستاد دانشگاه وکلیه واحد های اجرائی ( دانشکده ها مراکز آموزشی یادرمانی بیمارستانها ونظائر آن ) است که هر واحد عهده دار اجرای قسمتی از برنامه موسسه می باشد .

ماده 3- سال مالی موسسه از اول فروردین ماه هرسال شروع ودر آخر اسفند ماه همان سال پایان می یابد .

ماده 4- موسسه مکلف است با رعایت مقررات مربوطه ودر مهلت مقرر صورتحساب دریافت وپرداخت هر ماه وحساب نهائی هر سال راتهیه وتنظیم نموده وحسب مورد به هیئت امنا دیوان محاسبات و وزارت اقتصاد ودارائی ارائه نماید .

ماده 5- دریافتهای موسسه شامل اعتبارات جاری وعمرانی واعتبارات اختصاصی وهدایا وکمکهای مردمی است که می بایستی به حسابهای بانکی مربوطه واریز شود .

ماده 6 -کلیه اسناد واوراق تعهد آو رمالی وهمچنین قرا ردادهای موسسه براساس قوانین ومقررات مربوطه با امضاء رئیس موسسه یا مقامات مجاز از طرف ایشان معتبر خواهد بود .

ماده 7- به منظور انجام پرداختها موسسه مکلف است به تعداد مورد نیاز حساب پرداخت بانکهای دولتی داشته باشد .

تبصره 1- این حسابها در صورت موافقت رئیس یا معاون اداری و مالی موسسه با درخواست مشترک رئیس موسسه یامقام مجاز از طرف او با تفاق ذیحساب ومدیرکل امور مالی افتتاح وتنخواه گردان واحد اجرائی به این حساب واریز خواهد شد .

تبصره 2- برداشت از حسابهای واحد های اجرائی به امضا مشترک رئیس ومسئول امور مالی واحد خواهد بود .

تبصره 3- رئیس واحد می تواند درصورت موافقت رئیس موسسه نسبت به تفویض اختیارات مالی اقدام نماید .

تبصره 4- برداشت از سایر حسابهای موسسه با امضا مشترک رئیس موسسه ( یا مقامات مجاز از طرف ایشان وذیحساب ) ( یامقام مجاز از طرف وی ) به عمل خواهد آمد.

ماده 8- بمنظور واریز درآمدهای اختصاصی موسسه مکلف است به تعداد مورد نیاز حسابهای بانکی غیر قابل برداشت بانکهای دولتی افتتاح نماید . واحد های اجرائی موظفند در آمد های وصولی نقدی خود را به این حسابها واریز نمایند .

ماده 9- بمنظور تمرکز وجوهی که بعنوان سپرده وجه الضمان وثیقه ودیعه وبا نظائر آن دریافت می شود حساب بانکی خاصی توسط موسسه دریکی از بانکهای دولتی افتتاح می گردد واحد های اجرائی مکلفند وجوهی راکه تحت عناوین فوق دریافت می دارند به این حساب واریز نمایند . برداشت از حساب فوق فقط بمنظور استرداد وجوه فوق الذکر به واریز کننده یا ضبط آن بنفع موسسه با رعایت این آئیننامه خواهد بود .

دستور العمل اجرائی این ماده توسط موسسه تهیه وابلاغ خواهد شد .

ماده 10-0 ذیحساب ماموریست که بموجب حکم وزارت امور اقتصاد ودارائی بین مستخلفین رسمی واحد صلاحیت بمنظور اعمال نظارت وتامین هماهنگی لازم براساس قانون نحوه انجام امور مالی ومعاملاتی دانشگاهها وموسسات تحقیقاتی در اجرای مقررات مالی ومحاسباتی موسسه به این سمت منصوب می شود وانجام سایر وظایف مشروح زیر را عهده خواهد داشت .

1- نظارت بر امور مالی ومحاسباتی ونگاهداری وتنظیم حسابها بر طبق قانون وضوابط مربوطه وصحت و سلامت آنها .

2- نظارت بر حفظ اسناد ودفاتر مالی .

3- نگاهداری وتحویل وتحول وجوه ونقدینه ها وسپرده ها واوراق بهادار .

4- نگاهداری حساب اموال موسسه ونظارت بر اموال مذکور .

5- صورت الحساب زیر نظر رئیس موسسه وظایف خود را انجام می دهد .

ماده 11- معاون ذیحساب و مدیر کل امور مالی ماموریست که از بین مستخدمین رسمی واجد صلاحیت موسسه به پیشنهاد ذیحساب ومدیر کل ) امور مالی وبا موافقت وحکم رئیس موسسه با معاون اداری و مالی به این سمت منصوب می شود .

تبصره : در صورت اعلام نیاز ذیحساب ومدیر کل امو رمالی وموافقت رئیس موسسه یا معاون اداری ومالی می توان از بین مستخدمین رسمی واجد صلاحیت دیگر دستگاههای دولتی با استفاده از آیننامه ماموریتها افرادی را به این سمت منصوب نمود .

ماده 12- رئیس امور مالی ماموریست که ا زبین مستخدمین رسمی واجد صلاحیت موسسه با پیشنهاد رئیس واحد اجرایی وتائید ذیحساب ویا موافقت رئیس موسسه یامعاون اداری و مالی به این سمت منصوب می شود .

فصل دوم – بودجه ومنابع مالی ودر آمد

ماده 13- بودجه تفضیلی برنامه مالی موسسه است که برای یکسال مالی تهیه می شود و حاوی پیش بینی در بافتها ومنابع مالی وبر آورد نیازهای اعتباری اسناد وواحدهای اجرائی برای برنامه سالانه موسسه وپرداخت دیون می باشد .

ماده 14- برنامه اجرائی سالانه موسسه فعالیتهای جاری وطرحهای عمرانی وسرمایه گذاری درجهت تجهیز و بهبود و یا گسترش فعالیتهای جاری است که به هدفهای تعیین شده در مدت یکسال پیش بینی می شود .

ماده 15- فعالیتهای جاری ، عملیات وخدمات مستمر و مشخصی است که برای رسیدن به هدفهای برنامه طی یکسال اجرا می شود .

ماده 16- طرح عمرانی ، مجموعه عملیات وخدمات مشخصی درجهت اهداف موسسه است براساس مطالعات توجیهی فنی ، اقتصادی ، اجتماعی درمدت معیین وبا اعتبار مشخص که به صورت سرمایه گذاری توسط موسسه انجام وتمام یا قسمتی از هزینه های اجرائی آن ازمحل اعتبارات عمرانی تامین می گردد وهزینه های غیر ثابت دوره مطالعه وبا اجرا را نیز شامل می شود.

ماده 17- فعالیتهای سرمایه گذاری : مجموعه عملیات مشخصی است که درجهت تجهیز و بهبود وگسترش فعالیتها جاری صورت می گیرد .

ماده 18- منابع مالی موسسه عبارت است از اعتبارات جاری ، اعتبارات عمرانی ، اعتبارات اختصاصی مانده اعتبارات مصرف نشده سنوات قبل هدایا وکمکهای مردمی تحصیل وام واستفاده از تسهیلات سیستم بانکی .

تبصره 1- اعتبارات جاری : اعتبارات عمرانی هر سال موسسه در سال قبل توسط موسسه تنظیم وبه مراجع ذیصلاح ارائه می شود تابه صورت کمک در بودجه کل کشور منظور و تصویب شود.

تبصره 2- اعتبارات اختصاصی معادل کلیه در آمدهای وصولی ( درآمد اختصاصی ) موسسه می باشد که به حساب خزانه واریز شده است وکلا قابل

هزینه می باشد .

فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول-کلیات.................................................................... 3

فصل دوم ........................................................................... 10

فصل سوم-پرداختها و هزینه ها ................................................... 12

انواع پرداختها ....................................................................... 12

الف-در مورد خرید های داخلی ................................................. 15

ب:خریدهای خارجی .............................................................. 16

ج : خدمات قراردادی ............................................................. 16

فصل چهارم - معاملات ............................................................ 22

ترتیب تحویل کالا یاخدمات ..................................................... 39

فصل پنجم - تنظیم حساب و نظارت ............................................. 44

فصل ششم - اموال.................................................................. 47

فصل هفتم - امور مختلف ......................................................... 48

حسابداری دولتی ................................................................... 51

ثبت عملیات حسابداری بستن حسابها ............................................ 71

عنوان صفحه

گروه مستقل حسابهای سایر منابع ................................................. 80

مشخصات و تاریخچه طرح تملک دارائیهای سرمایه ای ....................... 84

پیش پرداخت سال جاری .......................................................... 88

وجوه سپرده و تمرکز وجوه سپرده ............................................... 89

بانکها و وجوه نقد .................................................................. 89

وضعیت اعتبارات ارزی ............................................................ 94

ذیحسابی ............................................................................ 94

بستن حساب در پایان سال ....................................................... 102


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود دانلود پاورپوینت مرحله شروع در مدیریت استراتژیک

عنوان دانلود پاورپوینت مرحله شروع در مدیریت استراتژیک دسته مدیریت (مدیریت استراتژیک) فرمت پاورپوینت تعداد اسلاید 30 اسلاید این فایل با فرمت پاورپوینت در 30 اسلاید با عنوان مرحله شروع در مدیریت استراتژیک بصورت بسیار زیبا طراحی شده که میتواند به عنوان کار ارائه کلاسی درس مدیریت استراتژیک مورد استفاده قرار گیرید بخشهای عمده این فایل شامل موارد
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 494 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30
دانلود پاورپوینت مرحله شروع در مدیریت استراتژیک

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت مرحله شروع در مدیریت استراتژیک

دسته: مدیریت (مدیریت استراتژیک)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 30 اسلاید

این فایل با فرمت پاورپوینت در 30 اسلاید با عنوان " مرحله شروع در مدیریت استراتژیک " بصورت بسیار زیبا طراحی شده که میتواند به عنوان کار ارائه کلاسی درس مدیریت استراتژیک مورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

چارچوب جامع تدوین استراتژی(CFSF)

چارچوب مباحث مرحله شروع

مأموریت (Mission)

سلسله مراتب و ویژگی های مأموریت سازمانها

تمایزات مأموریت سازمان ها

اجزای مأموریت سازمان

یک روش بسیار متداول برای تعیین مأموریت سازمان

مراحل روش متداول برای تعیین مأموریت سازمان

معیار ارزیابی مأموریت

بیانیه مأموریت

ویژگی های بیانیه مأموریت سازمان

نکات قابل توجه در بیانیه مأموریت

کاربرگ های تهیه بیانیه مأموریت


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود دانلود خلاصه جامع کتاب مدیریت اسلامی تألیف دکتر سید علی اکبر افجه ای (ویژه داوطلبین آزمون کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت)

عنوان دانلود خلاصه جامع کتاب مدیریت اسلامی تألیف دکتر سید علی اکبر افجه ای (ویژه داوطلبین آزمون کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت) فرمتpdf تعداد صفحات 39 صفحه دسته مدیریت (آزمون ارشد و دکتر ی مدیریت) مدیریت اسلامی جزو منابعی است که از سال 93 بعنوان یکی از دروس آزمون کارشناسی ارشد و از سال 94 بعنوان دروس آزمون ارشد و دکتری مدیریت مطرح شده است با تو
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pdf
حجم فایل 226 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 39
دانلود خلاصه جامع کتاب مدیریت اسلامی تألیف دکتر سید علی اکبر افجه ای (ویژه داوطلبین آزمون کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت)

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود خلاصه جامع کتاب مدیریت اسلامی تألیف دکتر سید علی اکبر افجه ای (ویژه داوطلبین آزمون کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت)

فرمت:pdf

تعداد صفحات: 39 صفحه

دسته: مدیریت (آزمون ارشد و دکتر ی مدیریت)

مدیریت اسلامی جزو منابعی است که از سال 93 بعنوان یکی از دروس آزمون کارشناسی ارشد و از سال 94 بعنوان دروس آزمون ارشد و دکتری مدیریت مطرح شده است. با توجه به جدید بودن این درس یکی از مشکلاتی که در این زمینه برای داوطلبین آزمون ارشد و دکتری وجود دارد پیدا کردن منابع اصلی این درس است با بررسی سوالات مدیریت اسلامی آزمون ارشد سال 93 متوجه می شویم که یکی از مهم ترین این منابع، کتاب مدیریت اسلامی دکتر افجه ای می باشد. فایل حاضر خلاصه ای بسیار جامع و کامل این کتاب می باشد که با اطمینان می توان گفت که کامل ترین خلاصه این کتاب نیز می باشد. مهم ترین ویژگی این فایل نسبت به فایل های دیگر این است که در خلاصه بندی این کتاب تلاش شده است که با دقت تمام کلیه نکاتی که به عنوان ناحیه سوال خیز مطرح می شوند و احتمال طرح سوال از آنها وجود دارد پوشش داده شود. این کتاب دارای بیست و هفت فصل می باشد که خلاصه کلیه فصلها در این فایل موجود می باشد. لیست فصلها نیز به شرح زیر است:

فصل اول : مکتب و علم

فصل دوم: وجوه تمایز مدیریت " اسلامی" با سایر مکاتب مدیریت

فصل سوم: مدیریت اسلامی یک مقوله مدیریتی است

فصل چهارم: "رهبری" از اصول تفکیک ناپذیر "مدیریت" اسلامی است.

فصل پنجم: با علم "تولید"، انسان "توحیدی" نمی توان ساخت!

فصل ششم مدیریت "علمی"، "علمی" جز علم "تولید" نیست

فصل هفتم: "تولید" باید در خدمت "تعالی" انسان باشد

فصل هشتم: مدیریت اسلامی هنر هماهنگی روابط انسانی است

فصل نهم: مدیریت اسلامی همه بر "شور" است

فصل دهم: مدیر اسلامی باید از صفات رهبری هم برخوردار باشد

فصل یازدهم: "مدیر" در پیکر سازمان مثل "مغز" در بدن "انسان" است

فصل دوازدهم: انگیزه کار بیشتر وجدان "الهی" هر انسان است.

فصل سیزدهم: بر پایه دو اصل نیکوکاری و پرهیزکاری با هم یاری و همکاری کنید

فصل چهاردهم: "ترس" از خدا مؤثرترین عامل کنترل در سازمان

فصل پانزدهم: "مدیر اسلامی" فردی است آزاد در زمان و مکان

فصل شانزدهم: تعریف مدیرت علمی (تولید)

فصل هفدهم: برنامه ریزی

فصل هجدهم: تعیین خط مشی

فصل نوزدهم: تهیه شرح عملیات

فصل بیستم: طریقه اجرای عملیات

فصل بیست و یکم: سازماندهی

فصل بیست و دوم: هماهنگی

فصل بیست و سوم: ارتباطات، نظارت و کنترل

فصل بیست و چهارم: علوم رفتاری و مدیریت اسلامی

فصل بیست و پنجم: مروری کوتاه بر رهبری و ابعاد گوناگون آن

فصل بیست وششم: رهبری و مدیریت اسلامی

فصل بیست و هفتم: رهبری از دیدگاه امام علی (ع)


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود دانلود پاورپوینت مرحله تصمیم‌گیری در مدیریت استراتژیک

عنوان دانلود پاورپوینت مرحله تصمیم‌گیری در مدیریت استراتژیک دسته مدیریت (مدیریت استراتژیک) فرمت پاورپوینت تعداد اسلاید 21 اسلاید این فایل با فرمت پاورپوینت در 21 اسلاید با عنوان مرحله تصمیم‌گیری در مدیریت استراتژیک بصورت بسیار زیبا طراحی شده که میتواند به عنوان کار ارائه کلاسی درس مدیریت استراتژیک مورد استفاده قرار گیرید بخشهای عمده این فایل
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 440 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21
دانلود پاورپوینت مرحله تصمیم‌گیری در مدیریت استراتژیک

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت مرحله تصمیم‌گیری در مدیریت استراتژیک

دسته: مدیریت (مدیریت استراتژیک)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 21 اسلاید

این فایل با فرمت پاورپوینت در 21 اسلاید با عنوان "مرحله تصمیم‌گیری در مدیریت استراتژیک " بصورت بسیار زیبا طراحی شده که میتواند به عنوان کار ارائه کلاسی درس مدیریت استراتژیک مورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

چارچوب جامع تدوین استراتژی(CFSF)

چارچوب مباحث مرحله تصمیم گیری

ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی

کاربرد ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی

تهیه ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی

ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی (QSPM)

کاربرگ های برنامه ریزی استراتژیک کمی

انتخاب استراتژی های جذاب

جذاب ترین استراتژی ها

بهترین استراتژی های قابل اجرای سطوح مختلف


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل سوات (SWOT)

عنوان دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل سوات (SWOT) دسته مدیریت (مدیریت استراتژیک) مدیریت استراتژیک پیشرفته فرمت پاورپوینت تعداد اسلاید 28 اسلاید این فایل با فرمت پاورپوینت در 28 اسلاید با عنوان تجزیه و تحلیل سوات (SWOT) بصورت بسیار زیبا طراحی شده که میتواند به عنوان کار ارائه کلاسی درس مدیریت استراتژیک و مدیریت استراتژیک پیشرفته مورد استفاده
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 517 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 28
دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل سوات (SWOT)

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل سوات (SWOT)

دسته: مدیریت (مدیریت استراتژیک)- مدیریت استراتژیک پیشرفته

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 28 اسلاید

این فایل با فرمت پاورپوینت در 28 اسلاید با عنوان " تجزیه و تحلیل سوات (SWOT) " بصورت بسیار زیبا طراحی شده که میتواند به عنوان کار ارائه کلاسی درس مدیریت استراتژیک و مدیریت استراتژیک پیشرفته مورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

تجزیه و تحلیل سوات (SWOT)

8 مرحله ساخت ماتریس سوات

چهار دسته اصلی استراتژی های ممکن

تجزیه و تحلیل داخلی و خارجی

تحلیل جایگاه شرکت ...

اتخاذ استراتژی ها متناسب با جایگاه شرکت

تجزیه و تحلیل داخلی و خارجی

ماتریس بررسی عوامل (SWOT) شرکت ...

ماتریس بررسی عوامل (SWOT) شرکت ...

تحلیل جایگاه شرکت ...

نکته در ارتباط با ماتریس داخلی و خارجی

ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک(SPACE)

برای تهیه«ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک»باید به طریق زیر عمل کرد:

ماتریس ارزیابی موفقیت و اقدام استراتژیک

ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک SPACE (رو ، ماسون و دیکل)

گروه مشاوران بستن(BCG)

ماتریس استراتژی اصلی (GSM)

ماتریس استراتژی اصلی (GSM)


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود پروژه مالی تجهیزات نفت (سهامی خاص)

شرکت صنایع تجهیزات نفت(سهامی خاص) یادداشتهای توضیحی صورتهای مالی
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل doc
حجم فایل 78 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 43
پروژه مالی تجهیزات نفت (سهامی خاص)

فروشنده فایل

کد کاربری 1024

پروژه مالی شرکت صنایع تجهیزات نفت (سهامی خاص)

شرکت صنایع تجهیزات نفت(سهامی خاص)

یادداشتهای توضیحی صورتهای مالی

سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1387

حسابها و پرداختنی بلند مدت

گروه

شرکت اصلی

حسابهای پرداختنی :

1387

1386

1387

1386

میلیون ریال

میلیون ریال

میلیون ریال

میلیون ریال

سازمان گسترش و صنایع نوسازی صنایع ایران

140، 2

140، 2

140، 2

140، 2

140،2

140، 2

140، 2

140، 2

ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان

گردش حساب مزبور به شرح زیر است:

گروه

شرکت اصلی

1387

1386

1387

1386

میلیون ریال

میلیون ریال

میلیون ریال

میلیون ریال

مانده در ابتدای سال

پرداخت شده طی سال

ذخیره تامین شده

مانده در پایان سال

331، 3

(190، 1)

108، 1

944، 3

660، 2

(870)

532، 1

331، 3

581

(99)

370

852

588

(225)

218

581

شرکت صنایع تجهیزات نفت(سهامی خاص)

یادداشتهای صورتهای مالی

سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1387

سرمایه

سرمایه شرکت اصلی مبلغ 000، 167 میلیون ریال می‌باشد که کلاً متعلق به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است.

اندوخته قانونی

طبق مفاد ماده 135 قانون محاسبات عمومی از محل سود قابل تخصیص شرکت اصلی و شرکتهای فرعی مبالغی به اندوخته قانونی منتقل می‌شود. به موجب مفاد ماده یاد شده تا رسیدن اندوخته قانونی هر شرکت به میزان صددرصد سرمایه همان شرکت، انتقال به اندوخته فوق‌الذکر الزامی است. اندوخته قانونی قابل انتقال به سرمایه شرکت نبوده و جز در هنگام انحلال شرکت، قابل تقسیم بین سهامداران نیست.

مانده اندوخته قانونی به تفکیک شرکتهای گروه به شرح زیر است:

1387

نام شرکت

مانده ریال

افزایش طی دوره

مانده پایان سال

میلیون ریال

میلیون ریال

میلیون ریال

شرکت فن آوری تجهیزات سر چاهی

شرکت توس پیوند

شرکت طراحی مهندسی پارس پنگان

شرکت گسترش شیر سازی (سهامی خاص)

شرکت صنایع تجهیزات نفت(سهامی خاص)

سهم اقلیت

45

5

365

244

921، 3

(656)

926، 3

0

0

4

0

995

(4)

995

45

5

370

244

916، 4

(658)

921، 4

شرکت صنایع تجهیزات نفت(سهامی خاص)

یادداشتهای توضیحی صورتهای مالی

سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1387

سایر اندوخته‌ها

گردش سایر اندوخته‌ها به شرح زیر است:

گروه

شرکت اصلی

1387

1386

1387

1386

میلیون ریال

میلیون ریال

میلیون ریال

میلیون ریال

اندوخته سرمایه‌ای

اندوخته عمومی

تعدیلات تلفیق

800، 1

367

(167، 2)

800، 1

367

(167، 2)

0

0

0

0

0

0

سهم اقلیت

سهم اقلیت در شرکتهای فرعی از ارقام زیر تشکیل شده است:

1387

1386

میلیون ریال

میلیون ریال

سرمایه

اندوخته‌ها

سایر اندوخته‌ها

زیان سال جاری

زیان انباشته

090، 7

72

397

(143، 1)

(797، 2)

090، 7

72

397

(432)

(263، 2)

619، 3

864، 4

شرکت صنایع تجهیزات نفت(سهامی خاص)

یادداشتهای توضیحی صورتهای مالی

سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1387

فروش خالص و درآمد ارائه خدمات

گروه:

1387

1386

مقدار/ تن

میلیون ریال

مقدار/ تن

میلیون ریال

فروش محصولات تولیدی

فروش Wellhead

فروش محصولات خریداری شده

فروش VALVE

فروش ابزار حفاری

فروش لوله

فروش اتصالات

فروش فلنج

فروش شیر آلات

سایر

228، 4

390، 3

796، 5

212، 5

895، 3

787، 129

945، 2

844، 1

296، 88

516

460، 3

228، 4

284، 1

499، 6

0

673، 59

856، 4

676، 2

641، 85

779، 3

درآمد سپرده کوتاه مدت بانکی

درآمد ارائه خدمات

برگشت از فروش و تخفیفات

909، 245

380، 5

(314)

096، 172

737، 4

(550)

975، 250

283، 176

شرکت صنایع تجهیزات نفت(سهامی خاص)

یادداشتهای توضیحی صورتهای مالی

سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1387

شرکت اصلی

1387

1386

میلیون ریال

میلیون ریال

درآمد ارائه خدمات

فروش لوله

فروش اتصالات

فروش ابزار حفاری

فروش فلنج

فروش شیر آلات

سایر

480، 3

600، 122

945، 2

895، 3

133

534، 22

494

676، 2

673، 59

856، 4

0

543

816، 30

760، 2

081، 156

324، 101

هزینه‌های دستمزد مستقیم از اقلام زیر تشکیل شده است:

گروه

شرکت اصلی

1387

1386

1387

1386

میلیون ریال

میلیون ریال

میلیون ریال

میلیون ریال

حقوق و دستمزد و مزایا

بیمه سهم کارفرما و بیمه بیکاری

مزایای پایان خدمت

949، 3

794

499

465، 3

636

268

058، 1

203

85

822

172

60

242، 5

369، 4

346، 1

054، 1


شرکت صنایع تجهیزات نفت(سهامی خاص)

یادداشتهای توضیحی صورتهای مالی

سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1387

هزینه‌های سرباز تولید از اقلام زیر تشکیل شده است:

گروه

شرکت اصلی

1387

1386

1387

1386

میلیون ریال

میلیون ریال

میلیون ریال

میلیون ریال

حقوق، دستمزد و مزایا

بیمه سهم کارفرما

مزایای پایان خدمت

مواد غیر مستقیم

استهلاک

تعمیر و نگهداری

آب، برق، پست، تلفن و سوخت

بیمه داراییهای ثابت

ایاب و ذهاب و حمل و نقل

هزینه اجاره

انتقال به سایر مراکز

سایر

324، 7

975

757

114، 1

622، 5

302، 1

498

18

736، 1

245، 1

(400)

965، 1

023، 7

876

118، 1

207، 1

828، 5

693، 1

343

48

675، 1

067، 1

0

784، 3

388، 2

230

153

372

428

51

40

0

195

0

0

108

355، 2

208

125

362

387

65

75

0

185

0

0

87

156، 22

753، 24

965، 3

849، 3

سود حاصل از سرمایه‌گذاریها- عملیاتی

گروه

1387

1386

میلیون ریال

میلیون ریال

سود سهام شرکتهای فرعی مشمول تلفیق

سود سهام شرکتهای وابسته

980

172

088، 6

980

260، 6

شرکت صنایع تجهیزات نفت(سهامی خاص)


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود دانلود پاورپوینت استراتژی های سطح کل سازمان

عنوان دانلود پاورپوینت استراتژی های سطح کل سازمان دسته مدیریت (مدیریت استراتژیک مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت تعداد اسلاید 20 اسلاید مقدمه استراتژی شرکت به توصیف جهت گیری کلان سازمان در راستای نگرش کلی آن به رشد و مدیریت انواع کسب و کارها و خطوط تولید می پردازد این استراتژی رویکرد کل سازمان به آینده را مشخص می کند ممکن است سازمان فاقد دا
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 165 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20
دانلود پاورپوینت استراتژی های سطح کل سازمان

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت استراتژی های سطح کل سازمان

دسته: مدیریت (مدیریت استراتژیک - مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 20 اسلاید

مقدمه

استراتژی شرکت به توصیف جهت گیری کلان سازمان در راستای نگرش کلی آن به رشد و مدیریت انواع کسب و کارها و خطوط تولید می پردازد. این استراتژی رویکرد کل سازمان به آینده را مشخص می کند. ممکن است سازمان فاقد دارای یک کسب و کار و یا چندین کسب و کار باشد که لازم است جهت گیری کلی این کسب و کارها در سطح شرکت، مشخص شود. برای تعیین استراتژی در سطح کل شرکت/ سازمان، بایستی چشم انداز و مأموریت سازمان و عوامل خارجی و داخلی آن در نظر گرفته شوند و متناسب با آنها اهداف بلند مدت، تنظیم شده و استراتژی هایی بررسی و انتخاب شوند که موفقیت مجموعه سازمان را به ارمغان آورند.

این فایل در زمینه استراتژی های سطح کل سازمان بوده و شامل بخشهای زیر است:

مقدمه

انواع استراتژی های سطح کل شرکت

استراتژی های هدایتی

استراتژی های رشد

استراتژی های ثبات

استراتژی های کاهش

استراتژی های یکپارچگی(عمودی به بالا، عمودی به پایین و افقی)

استراتژی های متمرکز( نفوذ در بازار، توسعه محصول و توسعه بازار)

استراتژی های متنوع سازی(همگون، نا همگون و افقی)

استراتژی توقف و آغاز محتاطانه

استراتژی عدم تغییر

استراتژی سود

استراتژی مشارکت یا سرمایه گذاری مشترک

استراتژی ادغام

استراتژی خرید استقراضی

استراتژی کاهش

استراتژی تغییر جهت

استراتژی اسارت

استراتژی فروش یا واگذاری

استراتژی ورشکستگی یا انحلال

تجزیه و تحلیل پرتفولیو

استراتژی سرپرستی


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود دانلود پاورپوینت استراتژیهای سطح کسب و کار

عنوان دانلود پاورپوینت استراتژیهای سطح کسب و کار دسته مدیریت(مدیریت استراتژیک، مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت تعداد اسلاید 17 اسلاید این فایل شامل بخشهای زیر است مقدمه انواع استراتژی کسب و کار استراتژی های رقابتی استراتژی های همکاری یا ائتلاف های استراتژیک گونه شناسی مایلز و اسنو گونه شناسی پورتر استراتژی فرصت جویان استراتژی تحل
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 164 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17
دانلود پاورپوینت استراتژیهای سطح کسب و کار

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت استراتژیهای سطح کسب و کار

دسته: مدیریت(مدیریت استراتژیک، مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 17 اسلاید

این فایل شامل بخشهای زیر است:

مقدمه

انواع استراتژی کسب و کار

استراتژی های رقابتی

استراتژی های همکاری یا ائتلاف های استراتژیک

گونه شناسی مایلز و اسنو

گونه شناسی پورتر

استراتژی فرصت جویان

استراتژی تحلیل گران

رهبری هزینه ها

تمایز

تمرکز بر تمایز

تمرکز بر هزینه

کنسرسیوم های خدمات متقابل؛

سرمایه گذاری مشترک؛

توافق بر سر اعطای امتیاز ساخت؛

مشارکت زنجیره ارزش

مقدمه این فایل به شرح زیر است:

مقدمه: استراتژی سطح کسب و کار یا واحد تجاری به این مسئله می پردازد که چگونه شرکت ها در یک صنعت یا بازار به رقابت می پردازند. استراتژی کسب و کار بر بهبود موقعیت رقابتی محصولات یک شرکت یا یک واحد تجاری(کالا یا خدمات) در یک صنعت یا یک بخش از بازار خاص تاکید می کند.

استراتژی کسب و کار می تواند رقابتی ( مبارزه با تمام رقبا برای کسب مزیت) یا مشارکتی ( همکاری با یک یا چند رقیب برای کسب مزیت علیه سایر رقبا) یا به هر دو شکل باشد. استراتژی کسب و کار نشان میدهد که یک شرکت چطور باید در یک صنعت خاص رقابت یا همکاری کند.


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود پروژه مالی شرکت ایران رادیاتور

وسعت یک کانال توزیع ، مرتبط است با تعداد کلی کانالهای مختلف ( مثل خرده فروشان ) که در هر یک از سطوح استفاده می شوند
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل doc
حجم فایل 61 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 37
پروژه مالی شرکت ایران رادیاتور

فروشنده فایل

کد کاربری 1024

پروژه مالی شرکت ایران رادیاتور

مقدمه

شرکت رادیاتور ایران

صورتهای مالی تلفیقی گروه و شرکت اصلی

سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1387

مجمع عمومی عادی صاحبان سهام

با احترام

به پیوست صورتهای مالی تلفیقی به همراه صورتهای مالی شرکت رادیاتور ایران سهامی عام ( شرکت اصلی ) مربوط به سال منتهی به 29 اسفند ماه 1387 تقدیم می گردد . اجزای تشکیل دهنده صورتهای مالی به قرار زیر است :

الف یادداشتهای توضیحی

تاریخچه

موضوع شرکت

سرمایه شرکت

محل قانونی شرکت

ب صورتهای مالی اساسی تلفیقی

ترازنامه تلفیقی

صورت سود و زیان تلفیقی

گردش حساب سود ( زیان ) انباشته تلفیقی

صورت جریان وجوه نقد تلفیقی

پ صورتهای مالی اساسی شرکت رادیاتور ایران ( سهامی عام )

ترازنامه

صورت سود و زیان

گردش حساب سود( زیان ) انباشته

صورت جریان وجوه نقد

د- جدول نسبت های شرکت رادیاتور ایران وتجزیه وتحلیل انها

صورتهای مالی تلفیقی گروه وصورتهای مالی شرکت رادیاتور ایران 0 سهام عام ) براساس استانداردهای حسابداری تهیه شده و درتاریخ 28/02/82 به تایید هیات مدیره شرکت رادیاتور ایران ( سهامی عام ) رسیده است .

اعضاء هیات مدیره سمت

---------------- -------------

آقای عباس ملکی تهرانی مدیرعامل و عضو هیات مدیره

آقای محمد یونسی رئیس هیئت مدیره

آقای محمد رضا محمودی نائب رئیس هیئت مدیره

آقای ساسان منوچهری عضوهیات مدیره

آقای محمد سعید فلاحی عضو هیات مدیره

وسعت یک کانال توزیع ، مرتبط است با تعداد کلی کانالهای مختلف ( مثل خرده فروشان ) که در هر یک از سطوح استفاده می شوند ( شکل 2 – 7 ) . یک سازنده می تواند تصمیم بگیرد که طول کانال توزیع را برای محصولش ، با قطع عمده فروشان و خرده فروشان و فروش مستقیم به مصرف کننده ، کوتاه کند. وسعت کانال می تواند با فروش کالاها فقط از طریق یک شرکت فروشگاههای خرده فروش ، کاهش یافته اند . از سوی دیگر ، آن ممکن است با فروش ، از طریق تنوع وسیعتری از فروشگاه ها افزایش یافته باشد . تمبرها ، زمانی فقط از طریق اداره های پست یا ماشین های تمبر ، فروخته می شدند ، تا اینکه تصمیم گرفته شد که آنها را از طریق دامنه ای از نمایندگی های فروش ، شامل ادارات پست ، روزنامه فروشی ها و شیرینی فروش ها ، بفروشند .

فایده ی یک کانال توزیع مستقیم ، برای یک خریدار ، یعنی وقتی که آن به طور

شکل 2 7 وسعت و طول کانال

طول کانال :

خریدار خرده فروش عمده فروش سازنده

واسطه ها

وسعت کانال :

خرده فروش

خرده فروش

خریدار خرده فروش سازنده

خرده فروش

خرده فروش

خرده فروش

مستقیم با خریدارش انجام می شود ، این است که شرکت می تواند کنترل فعالیتهای کانال را در اختیار داشته باشد . آن می تواند ارتباطی مستقیم با خریداران داشته باشد که می تواند درکی بهتر از احتیاجات آنها و آگاهی سریعی از هرگونه مشکلی که ایجاد می شوند را ایجاد کند و سریعا" به تغییرات موجود در بازار و احتیاجات ویژه ی بخش های بازار ، پاسخ دهد . از سوی دیگر ، با استفاده از واسطه های متخصص ، مثل خرده فروش ها ، در فروش کالاها ، شرکت می تواند از تخصص آنها در بخش به خصوصی از زنجیره های توزیع ، استفاده کند .

« شرکت مهندسی » از « شرکت ارتباطات » دعوت می کند تا در مورد مشکلاتش در سیستم ها و ارتباطات بحث کند . مشاوری که از طرف « شرکت ارتباطات » است ، سفارشات و پیشنهادات شرکت را به مدیرعامل ، ارائه می دهد . مدیرعامل تأکید می کند که « از آن جا که شما می دانید ، ما در حل مشکلات تجاری ، از طریق تکنولوژی اطلاعات ، تخصص داریم ، اخیرا" به سطح گسترده تر « بررسی های سلامت شرکت » وسعت یافته ایم و با وجودی که ما با نگاهی به سیستم های تکنولوژی اطلاعات شما شروع کردیم ، به زودی خودمان را خواهیم دید که در حال نگاه کردن به تصویری وسیعتر به عنوان نتیجه ای از مذاکره انجام شد با افراد مأمور در اینجا ، هستیم .» « این ویژگی بررسی سلامت است که ما را به سوی شما جذب می کند .» « سیستم تکنولوژی اطلاعات شما ، تا وقتی که پیش می رود و درتمام کارکردهای اصلی شما به کار گرفته می شود ، برای هدفتان درست است ، اما سیستم جدیدتری وجود دارند که سریعتر می باشند و می توانند برنامه ترکیب شده ای را برایتان فراهم کنند . آن همچنین ، به حمایت از به کار گیری اطلاعات جمع آوری شده کمک می کند تا توسط بازاریابی که در آن وقت ، در حال استفاده از سیستم خودش است ، انجام شود . هر چند ، ما آن را به عنوان مشکل اصلی شما نمی بینیم .»

این بیشتر با ساختار انجام می شود . آن به عهده ی هر بخش تولیدی گذاشته می شود تا خریدارانشان را جستجو کنند . این بدان معنی است که آن کار یا با تعدادی از خریداران ، بسیار ناهمگون است ، و با بعضی از آنها ، نه . شما هیچ سیستمی از مدیران کنترل کننده سود ندارید ، که افرادی با مسئولیت جستجوی یک سود یا خریدار به خصوصی هستند . و نه هیچ سیستمی متمرکز شده ای روی فروش ها دارید ، که افرادی هستند ، که روی یافتن تجارت های جدید تمرکز دارند . فرض شده است که بخش ها نزدیک به خریدارانشان نگه داشته شده اند و به دنبال کارهای جدیدی هستند ، اما تخصص اصلی شان ، در تولید است . شما هم یک کانال کاملا" طویل توزیعی دارید و هم وسعتی از آن را ، تأمین کنندگان شما هستیم تأمین کنندگان خودشان را دارند . پس شما محصولاتتان را به دامنه ای از خریداران مختلف ، توزیع می کنید . شما شرکت های کوچک بسیاری دارید که تشکیل دهندگان را فراهم می کنند و در عوض ، خریداران نسبتا" کمی را دارید ، بنابراین ممکن است بخواهید که جنبه تأمین کانال توزیعتان را محدود کنید یک سیستم تکنولوژی اطلاعات به شما کمک خواهد کرد تا موجودی ، قیمت ها و ظرفیت پذیرش خود را کنترل نمائید و به مدیران جدید کنترل کننده سود شما کمک خواهد کرد تا آنچه مشتریان می خواهند ودر چه زمانی آن را می خواهند را فراهم کنند .»

انتخاب یک کانال توزیعی ، گسترده یا محدود ، طویل یا کوتاه ، مستقیم یا غیرمستقیم ، به عوامل کفایت و کارایی بستگی خواهد داشت . تصمیمات بستگی خواهد به ماهیت فروش و ماهیت محصول / خدمات آماده برای فروش . نوعا" ، خدمات دهی به افراد ، از طریق یک کانال توزیع مستقیم ، کوتاه ومحدود ، مفید خواهد بود ، بنابراین خدمات دهی روی دریافت شخصی آن ، تمرکز دارد . تعطیلات سفارشی معمولا" مانند این خواهند بود ، وقتی که سازندگان سفرهای تعطیلاتی شخصی ، یک برنامه سفری را بانمایندگانی ازشرکت تعطیلاتی متخصص ، ترتیب می دهند . از جهت دیگر ، تورهای مسافرتی ، از طریق کانال توزیع طویلتر و گسترده تر فروخته شده باشند . محصولات تولید شده اغلب کانالهای غیرمستقیم و طویلی دارند ، با وجودی که ممکن است تا حدی محدود باشند . سازندگان اتومبیل ها ممکن است محصولاتشان را از طریق عمده فروشانی که سپس آنها را به خرده فروشان متخصص برای فروش به خریدار نهایی ، می فروشند ، بفروشند . در بعضی موارد ، این کانال محدود است ، وقتی خریداران فقط قادر هستند که ساخته های ویژه اتومبیل ها را از طریق یک توزیع کننده ک توسط سازنده یا عمده فروش ، به ثبت رسیده است ، خریداری کنند .

با توسعه خرید اینترنتی ، و خرید تلفنی و پست سفارشی ، کانالهای توزیع تمایل به وسیعتر شدن ، کوتاه تر شدن و مستقیم تر شدن دارند . این ، یعنی اینکه ایده « مکان » در اصطلاحات شیوه ی خرید و فروش ، به طور قابل توجهی در طول زمان تغییر کرده است . در حالی که این پیشرفت ها به طور خیلی زیادی تسهیلات خریداران را افزایش می دهند ، ارزشی را روی اطمینان خریدار ، قرار می دهند . کالاهای خریداری شده توسط خریدار ، از طریق تلفن ، فاکس یا اینترنت ، گویای این مطلب است که خریدار تا وقتی آنها را می خرد آنها را نمی بیند و یا با آنها « برخوردی » ندارد . خریداران باید مطمئن باشند که توضیحاتی که آنها در مورد کالاها دیده اند ، دقیق بوده و آنها می توانند به راحتی آنها را برگردانند ، اگر احتیاجات خریدار را برآورده نکند .


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت